جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

محمد رمضان لأحمد حلمي: شكرا للتوضيح

الثلاثاء 26 يوليو 2016 | 11:39 صباحاً
القاهرة - سارة إبراهيم
353
محمد رمضان لأحمد حلمي: شكرا للتوضيح

بعد أن أوضح الفنان أحمد حلمي أنه لم يقصد انتقاد زميله الفنان محمد رمضان بتدوينته الأخيرة، وجه رمضان رسالة له، على حسابه الخاص على «الفيس بوك».

رمضان شكر حلمي على هذا التوضيح وتمنى له التوفيق في حياته الفنية والعائلية، حيث قال: «شكراً للتوضيح وتمنياتي لك بالنجاح الفني والعائلي زميلي العزيز أحمد حلمي».

وكان أحمد حلمي قد نشر صورة له في سيارته الصغيرة بعد نشر رمضان صور له بجوار سيارتيه الفارهتين، وكتب تدوينة قال فيها: »تقدر تبوح بسر ينفع الناس ؟؟ للاسف لأ .. ماهو عيب الاسرار كده .. اكتر حاجه ممكن تفيد الناس بس للاسف مينفعش تتقال.. ده كلام في سرك ..ششششش»، وهو ما فسره الكثيرين أنه انتقاد لتصرف محمد رمضان.

وهو ما دفع حلمي لتوضيح مقصده، بقوله: «توضيح بسيط وسريع بخصوص ما حدث بعد نشر الصوره بتاعتي وانا راكب العربيه الميني القديمه اللي كانت معايا في فيلم ظرف طارق .. و اللي الناس فهمت انها بغرض اني بوجهه رساله لزميلي الفنان "محمد رمضان" وهذا ما احزني كثيرا.. يا جماعه انا لو عايز اوجهه رساله لاي حد اعرفه كويس او حتي معرفوش مش هاعمل كده علي مواقع التواصل الاجتماعي .. لاني عمري ما عملت كده ابدا لاني ببساطه ممكن ابعتله رساله علي موبيله او هاكلمه في التليفون».

وأضاف: «اما الكلام اللي كان مكتوب تحت الصوره اللي كتير من الناس معرفش ازااااااااي بجد فسروه بالطريقه دي مع انه فعلا مايخصش حد خالص غير واحد صاحبي هو الوحيد اللي هايفهمه لاني قايله بسبب موقف طريف حصل معانا و ليه علاقه بالعربيه الميني .. علشان كده نهيت الكلام المكتوب بـ " ده كلام في سرك ..... ششش.. زميلي العزيز " محمد رمضان " ... ربنا معاك و يوفقك دايما و تحقق كل اللي نفسك فيه في حياتك الفنيه».