جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

سعد الصغير ينشر صورته قبل الشهرة تضامنًا مع تامر حسني.. شاهد كيف كان شكله

الخميس 24 نوفمبر 2016 | 12:04 صباحاً
القاهرة - هويدا أبو سمك
513
سعد الصغير ينشر صورته قبل الشهرة تضامنًا مع تامر حسني.. شاهد كيف كان شكله

نشر الفنان المصري سعد الصغير صورة له عبر صفحته على «فيس بوك» قبل الشهرة، وبدا شكله مختلف تماما عن شكله الحالي، وذلك تضامنا مع الفنان تامر حسني الذي تعرض للسخرية من قبل جمهوره بعدما انتشرت صورة له قبل الشهرة ظهر فيها بشكل صادم.

سعد علق على الصورة التي نشرها وكتب: « اليومين دول شايف كافنان متابع كل ماهو جديد علي ناس بتتريق علي صوره الفنان المحترم تامر حسني .. المشكله مش هكلم علشان تامر بس المشكله .نفسي كل واحد يعرف الفنان او اي حد تعب في المجال بتاعو لي حد لما بقا فنان ومشهور عمل اي في حياتو من وهو صغير . ياعني انا في الصوره دي من وانا صغير وكنت شاب لسه ولا اقدر اتكسف انزلها ولا اي حاجه وانت يالي بتتريق شوف نفسك مش من وانت صغير شوف من كام سنه شكلك كان عامل ازاي ودلوقتي في اختلاف كبير ازاي .نركز شويه بقا في الكلام الي جاي اقسم بالله انا اشتغلت كل شغلانه في الدنيا حضرتكو تتخيلوها وكل فنان محترم اكترهوم كانو كدا علشان يوصلو للي هما في دلوقتي».

الفنان المصري أضاف: « من تعب تحت الصفر .لي حد ماعمل نفسو بنفسو علشان كان حلم من وانت صغير بتحبو ونفسك لو توصل بس لو حاجة منو

انا عن نفسي والله تعبت اوي اوي ونفس النظام حصلي في سنه من السنوات نشروا صوره ليا انا وامي بناكل زي اي حد وكتبو سعد الصغير وهو فقير #الفقر لايمكن يكون عيب او اي حاجة بالعكس بيصنع رجال في يقدار يعتمد علي نفسو في حياتو الشخصيه والمسئوليه ... اسال نفسك لاعيب كوره القدم من عرق ومن شمس بتتعبو ومن تمارين واسال نفسك من فنان سهران طول الليل وتصوير وتعبان علشان اكل العيش في الاخر ويصنع نفسو ويبقا مشهور لو سمحت ياريت قبل مانتريق شوف ده بقا اي وانت اي مع احترامي للجميع شكرا».

يُذكر أن الفنان تامر حسني تلقى الدعم من عدد كبير من الفنانين بعد تعرضه للسخرية، حيث نشرت الفنانة مي كساب صورة لها قبل الشهرة، كما أيده عدد كبير من الفنانين ومنهم وفاء عامر وإيناس عز الدين وعبروا عن فخرهم به كفنان مصري.

مي كساب
تامر حسني
سعد الصغير