جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

شيرين عبدالوهاب تفاجئ أحد معجبيها وتقبل دعوته على الغداء.. شاهد

الجمعة 25 نوفمبر 2016 | 01:53 صباحاً
القاهرة - Gololy
405
شيرين عبدالوهاب تفاجئ أحد معجبيها وتقبل دعوته على الغداء.. شاهد

عبر أحد معجبي الفنانة المصرية شيرين عبدالوهاب عن حبه الشديد لها، خلال مقطع فيديو طريف نشره على مواقع التواصل الاجتماعي.

المعجب، والذي يدعى "محمد جيمي"، قام بدعوة نفسه على الغداء عند شيرين، بقوله: "شيرين انتي حب حياتي.. وأنا عازم نفسي على الغدا عندك الأسبوع الجاي.. انا بحب السمك ولو مبتعرفيش تعملي سمك معنديش مشكلة أكل أي حاجة تانية.. وياريت تقبلي عزومتي اللي انا عازمها لنفسي عندك لأني ما بنامش".

شيرين فاجأت هذا المعجب بقبولها دعوته، بقولها: "أنت واضح أنك موهوب ولك مستقبل يا محمد.. وأنا قبلت عزومتك"، وهو ما أسعده كثيرا، وعلق قائلا: " شرين_ردت و قبلت عزومتي .. انا واحد من عاشقين الفنانه شرين و كنت بفكر ازاي اقدر اعبر عن حبي ده, فقولت لنفسي اسهل واسرع طريقة توصل بيها اللي جواك وينتشر هي السوشيال ميديا .. قلت ليه معملش فيديو اعبر بيه عن اعجابي بيها لعل وعسى ممكن يبقى حظي حلو وينتشر وتشوفه".

وأضاف: "وعملت الفيديو و كنت بعزمها علي الغدا كمان وانا كان قلبي مقبوض وخايف من رد الفعل .. واللي حصل كان فوق كل توقعاتي .. اللي حصل انها شافت الفيديو بعد انتشاره بساعتين فقط! والنتيجة انها دخلت ردت عليا اهي !!! شيرين عبد الوهاب ملكة الاحساس دخلت ردت عليا و قبلت العزومه يا جماعة انتوا متخيلين ؟.. كنت عارف ان قلبها طيب وحنين ومش هترضى تنيمني جعان !

شيرين .. بحبك".

يذكر أن شيرين عبدالوهاب تقوم حاليا بتصوير برنامجها الجديد "شيري ستوديو" ، وتقوم فكرته على استضافة شيرين ثلاثة نجوم فى كل حلقة، على أن يكون منهم مطرب أو مطربة، ويقوم بغناء عدد من الأغنيات طوال فترة الحلقة.