جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

إيمي سالم تتغزل في عمرو سعد.. شاهد

السبت 06 مايو 2017 | 12:20 مساءً
القاهرة_ Gololy
751
إيمي سالم تتغزل في عمرو سعد.. شاهد

تغزلت الفنانة  المصرية إيمي سالم، في مواطنها الفنان عمرو سعد، بعد مشاركتها له في مسلسله الجديد «وضع أمني»، والذي يشارك  به في السباق الرمضاني المقبل.

إيمي سالم، قالت عبر صفحتها الشخصية بموقع «إنستجرام»: «فكرت كتير اكتب إيه على الصورة دي لما أنزلها... لأسباب كتير قوي ... حقول بعضها عشان أكيد اللي عايزة أقوله كله مش هيكفي .. أولا أنا طول عمري بحب تمثيلك و انبهرت اكتر بعد فيلم مولانا.. و ربنا كتبلي أكون معاك في مسلسلك اللي جاي في رمضان إن شاء الله.. و اقرب منك و أعرفك شخصيا.. و أتصدم بإنسان صعب يكون موجود بكل المواصفات دي في شخص واحد.. خلوق و مثقف جدا.. حساس..عاشق لكل تفاصيل عمله.. على طول بيشتغل على نفسه للأحسن».

وأضافت: «بيحب الخير لكل الناس و بيحب يعلى كل اللي حواليه .. كريم في أخلاقه و تصرفاته.. طيب وواضح و صريح.. ربنا يزيدك من نجاح و خير لأنك تستاهل اكتر من كده.. عمرو سعد مش بس مشخصاتي شاطر.. لا ...ده راجل بجميع المقاييس».

يذكر أن مسلسل «أيام حسم الغريب»، تم تغيره إلى «وضع أمني»، ويشارك في بطولة العمل إلى جانب عمرو سعد ، ريهام حجاج وصلاح عبدالله ورانيا منصور وياسر علي ماهر وحمد ى الوزير وأحمد عبدالله محمود، ونهال عنبر، وعدد كبير من النجوم، إخراج مجدي أحمد على، إنتاج سيرنجي.

عمرو سعد و ايمي سالم
ايمي سالم