جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

مي عزالدين تعتذر لجمهورها.. وتوجه رسالة لمحمد رمضان

الاحد 28 مايو 2017 | 04:19 مساءً
القاهرة - Gololy
589
مي عزالدين تعتذر لجمهورها.. وتوجه رسالة لمحمد رمضان

نشرت الفنانة المصرية مي عزالدين مجموعة رسائل تلقتها من جمهورها، وجهوا من خلالها عتابا لها.

جمهور مي عاتبوها لعدم تقديمها مسلسل في شهر رمضان هذا العام، وهو ما دفعها لتوجيه اعتذار خاص لهم، بقولها: "انا آسفة جدا والله انا بعتذر لكم لتاني مرة وبوعدكم بإذن الله نكون مع بعض رمضان القادم إن شاء الله".

وأضافت: "أنا آسفة كمان لأني اكيد مش بقدر افتح كل الرسايل و ارد عليها لكن والله انا قلت من بدري السنة دي إني أضطريت لألغاء مسلسل السنة دي و اني مش هلحق!!.. وعموما كل النجوم المتواجدين منورين الشاشة وإن شاء الله نستمتع بيهم السنة دي وانا معاكم، وربنا يجمعنا رمضان القادم بإذن الله

ثم وجهت رسالة للفنان محمد رمضان، الذي يتغيب هو أيضا هذا العام عن الدراما الرمضانية، بقولها: "وأخيرا انا بوجه نفس الرسالة لمحمد رمضان لأني انا بقي كمشاهدة مفتقداه هو كمان السنة دي ومستنياه الموسم القادم يكون موجود زي ما اتعودت وجنبي كده سواء في القناة أو في بوسترات الشوارع (ربنا ما يقطع لنا عادة)..مبروك لكل النجوم و كلنا هنتابعهم و انا معاكم و نفرح بيهم . #رمضان_يجمعنا".

وكانت مي عزالدين قد أعلنت أن أسباب خروجها من السباق الرمضاني يعود لضيق الوقت، حيث قالت: "جمهوري العزيز بعد محاولات كثيرة لدراسة إمكانية اللحاق بموسم رمضان بهذا النوع من المشروع اللي محتاج وقت ومجهود أكبر من الوقت المتبقي لرمضان توصلنا أنا وطاقم العمل إنه بجد صعب قوي أن المسلسل ده يلحق وأنا متعودتش أقدملكم حاجة متكلفة ولا أختار ورق تاني أنا مش مقتنعة بيه قوي لمجرد التواجد".

محمد رمضان
محمد رمضان