جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

رد عنيف لمي كساب على منتقدي إخفائها لوجه ابنتها في الصور

الاثنين 07 اغسطس 2017 | 05:21 صباحاً
القاهرة - Gololy
1115
رد عنيف لمي كساب على منتقدي إخفائها لوجه ابنتها في الصور

عبرت الفنانة المصرية مي كساب عن استيائها الشديد من الانتقادات التي توجه لها بسبب إخفائها لوجه ابنتها، في الصور التي تنشرها لها.

مي ردت بشكل عنيف على هؤلاء المنتقدين، بقولها: "أنت حر ما لم تضر.. يارب الرساله تكون وصلت اكتبها بالانجليزي ولا العربي مش مفهوم ياريت كل واحد في حاله و الناس المريضه ريحو نفسكم مني و اعملو انفولو عشان ارتاح كومنتاتكم للاسف بتدل علي شخصياتكم مش فاهمه ايه كميه الغل اللي بقيت في البشر دي انتو فاهمين الحريه غلط كل واحد يخليه في حاله و في حياته".

وأضافت: "انتو مالكم انا حره اخبي وشها اصورها بقفاها بنتي و انا حره فيها انا ضرتكم في ايه يعني باعمل اغاني وانا مبسوطه وبانزلها عشان ابسطكم معايا و تغنو معايا لولادكم الاقي كميه مرض داخله عليا مش طبيعيه ربنا يشفي بجد ربووو ولادكم علموهم ما ياذوش الناس بكلامهم الجارح كل واحد قاعد في بيته عاملي فيها قاضي و بيحكم ع البشر ربووهم احسن كل شويه بتبوظ اكتر من الاول".

واختتمت كلامها، بقولها: "وطبعا شكرا لكل انسان ادمي محترم كتبلي كومنت حلو و محترم و هافضل اكرر كل يري بعين نفسه وكل اناء ينضح بما فيه و تعليقاتك بتعكس تربيتك و اخلاقك شكرا جمهوري المحترم حبكم حياه انتم عزوتي".

وكانت مي كساب قد نشرت الكثير من الصور لابنتها "فريدة" من زوجها مطرب المهرجانات أوكا،إلا أنها حرصت على إخفاء وجهها.

مي كساب وابنتها ووالد اوكا
اوكا زوج مي كساب
مي كساب و اوكا
مي كساب