جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

شقيقة أنغام تهدد باللجوء للقضاء.. تعرف على التفاصيل

الاثنين 11 سبتمبر 2017 | 02:43 صباحاً
القاهرة_ Gololy
347
شقيقة أنغام تهدد باللجوء للقضاء.. تعرف على التفاصيل

ردت «غنوة» شقيقة الفنانة المصرية أنغام، على الأخبار التي نشرت مؤخرًا حول مشاركتها للفنان مدحت صالح في حفل غنائي بالإسكندرية، مؤكدة أنها لم تشارك في الحفل وإنما كانت مطربة أخرى.

غنوة، قالت عبر صفحتها الشخصية بموقع «فيس بوك»: «بعتذر إن أنا هطول عليكم ويا ريت كله يقرأ للأخر و يعمل شير، أولا أنا متعودتش أرد ع حاجات كتير بتحصل بس الموضوع زاد عن حده ومش هسمح لحد يستغل اسم والدي وسمعته الفنية طول مشواره ويتاجر باسمه وباسمي أو بمشاكل شخصية وعائليه أنا حابه اشكر كل الناس اللي عرفت إن مش أنا اللي كنت في الحفلة ومقدره موقف الناس اللي متعرفنيش».

وأضافت: «يا جماعة أنا غنوه محمد علي سليمان وصوري مش مجهولة صوري قدامكم فبعد كده من اللحظة دي أي صحفي أو إعلامي أو متعهد حفلات هيستغل اسمي واسم أبويا ويستغل مشاكل عائليه ملوش إن حد يدخل فيها هرفع عليه قضيه بلا تردد».

واختتمت كلامها قائلة: «محدش يفكر يحطني في مقارنه مع أنغام لإن أنغام مطربة ليها اسمها ووزنها ومكانتها ومحدش يتقارن بيها والدليل إننا بنزل وبغني أغانيها بعيدا عن أي خلاف اسري فيا ريت محدش يحطني في أي جملة مفيدة مع أي حوار بدون علمي وللمرة التانية أي حد هيستغلني أو يستغل مشاكل خاصة هقاضيه».

غنوة شقيقة انغام
انغام