جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

إيناس عزالدين تنفصل عن زوجها.. تعرف على السبب

الاحد 18 مارس 2018 | 03:02 مساءً
القاهرة - Gololy
650
إيناس عزالدين تنفصل عن زوجها.. تعرف على السبب

صدمت الفنانة المصرية إيناس عزالدين، نجمة Arab Idol، جمهورها بإعلان انفصالها عن زوجها الفنان أحمد قمر.

إيناس كتبت، على حسابها الخاص على "الفيس بوك": "بعلن انفصالي عن زوجي احمد قمر بكل حب و ود واحترام وتقدير ممكن نكون اختلفنا كأزواج اننا نكمل مع بعض او النصيب وقف لحد كده بس هيفضل صديق عمري كله.. بتمنالك كل خير وكل سعادة ونجاح يا احمد يا انضف انسان عرفته في حياتي.. كله قسمة ونصيب".

وردت على من اتهمها بالكذب، قائلة: "معلومة دي مش كدبة ابريل ولا ده خبر هزار.. هو ليه الناس مش متقبلة فكرة اننا انفصلنا واحنا بنحترم بعض وبنحب بعض وشايلين لبعض الخير والتقدير واننا اختلفنا كزوجين واكيد القرار ده ما اخدناهوش وليد اللحظة وقبل ما نعلنه اتناقشنا كتير وقررنا ننفصل بالمعروف واحنا شايلين وفاكرين لبعض كل حاجة حلوة.. مش لازم نذم في بعض ونغلط في بعض وكل واحد فينا يقول التاني كان مطلع عينه علشان الناس تتقبل فكرة انفصالنا".

وكشفت عن أسباب الانفصال بقولها: "احنا اختلفنا وصعب نكمل كزوجين بس مستحيل نبطل اننا نفضل في حياة بعض كأصدقاء لاننا طول عمرنا كنا اصدقاء حتى واحنا متجوزين والعشرة مش بتهون بالساهل ومش معنى اننا اختلفنا وانفصلنا كأزواج اننا نكره بعض ونغلط في بعض وما نشوفش بعض ونعادي بعض.. احنا هنفضل اهل غصب عن اي شيء وبنكن لبعض كل حب واحترام وتقدير".

ايناس عز الدين
ايناس عز الدين
ايناس عز الدين
ايناس عزالدين و احمد قمر يحتفلان بذكرى زواجهم
ايناس عزالدين و احمد قمر يحتفلان بذكرى زواجهم
ايناس عز الدين - المطربة