جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

أنباء عن حمل شيرين عبدالوهاب في طفلها الأول من حسام حبيب

الاحد 03 يونية 2018 | 02:04 مساءً
القاهرة - Gololy
4098
أنباء عن حمل شيرين عبدالوهاب في طفلها الأول من حسام حبيب

أكدت عدد من المصادر المقربة من الفنانة شيرين عبدالوهاب أنباء حملها في طفلها الثالث، والأول من زوجها الفنان حسام حبيب.

شيرين وحسام، الذين احتفلا بزواجهما منذ ما يقرب من شهرين، لم يعلقا على هذه الأنباء بالتأكيد أو بالنفي حتى الآن.

وكانت شيرين قد كشفت تفاصيل قصة حبها لحسام حبيب، خلال استضافتها في برنامج "مجموعة إنسان"، حيث قالت: " أنا وحسام نعرف بعض من 12 سنة ولكن بقينا اصحاب من 5 سنوات ووقف معايا وقفة كبيرة جدا في الأزمة الأخيرة، و كشف لي ناس كانت تؤذيني جدا، ناس كانوا بيطبلوا لي ولكن مش أمناء عليا ومؤذيين، لما بعدت عنهم ربنا كرمني وتزوجت من حسام وشعرت بهدوء نفسي كنت مفتقداه من سنيين، حساه بيكملني".

وتابعت: "من فترة نفسيتي تعبت بعد اكتشافي خيانة مقربين منى كنت اعتبرهم مصدر امان وطلعوا مصدر كل حاجة وحشة بتحصل لي، وحسام وقتها كان عنده اصرار اني اكون كويسة علشان نفسي وبناتي.. حسيت فيه شهامة ..قبلها كان صديق مقرب جدا وبقول له اسرار مش بقولها لاى حد وبناتى بيحبوه جدا، وعرفت أن الشخص اللى كنت بتكلم عنه كان شافط فكر حسام وعايش بافكاره وينسبها لنفسه، كره فيا ناس كثير ومكانش امين خالص عليا فنيا ولا مادياً".

وأضافت: "حسيت براحة وحسام جنبي، في 3 شهور قعدهم عندي في البيت وساب بيت والدته، خلاني شوفته بعين تانية، اتخانقت معاه، كان بينصحني وانا رفضت النصيحة، لقيته حد رقيق جدا فجأة شوفته حبيبي، حبيته حب كنت بتمناه من زمان واجمل حاجة حصلت في الأزمة الاخيرة ان حسام مبقاش صاحبي وانما حبيبي".

يذكر أن شيرين عبدالوهاب لديها طفلتين من زوجها السابق الملحن محمد مصطفى، وهما "مريم وهنا".

شيرين عبدالوهاب وطليقها
ابنتا شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب
شيرين عبدالوهاب