جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

صورة تجمع بسمة وهبة بوالديها في ظهور نادر لهما.. شاهد

الاحد 22 سبتمبر 2019 | 01:54 صباحاً
القاهرة - Gololy
452
صورة تجمع بسمة وهبة بوالديها في ظهور نادر لهما.. شاهد

شاركت الإعلامية المصرية بسمة وهبة بصورة حديثة جمعتها بوالديها، في ظهور نادر لهما.

الإعلامية المصرية عبرت عن إعجابها الشديد بالعلاقة التي تربط والديها، بقولها: "عارفين مين هو الوليف ؟ ..الشخص اللي بتأنس لوجوده؛ تألفه و تتآلف معاه ! كل بنت بتحلم تقابل الشريك اللي يمشي معاها الطريق ، الطريق بكل ما فيه من لحظات صعبة ولحظات حلوة".

وأضافت: "فضلت على طول بحلم بالوليف، اللي شوفت قيمته ومعناه في علاقة أقرب وأغلى الناس ، والدي ووالدتي اللي في كل خطوة كنت بشوف فيهم معنى العلاقة الحقيقية اللي بتجمع ما بين أتنين متجوزين ؛ بعد ما بنعدي مرحلة الحب والبدايات ، لنصفين بيكونوا واحد بجد، بعصبيتهم وخناقهم .... ب "عايز تاكل ايه انهارده ؟" ... "مش عارف" ... "انت لازم تتعبني" ... "يا ستي و انا مالي اعملي اللي انتِ عايزاه" !!

وتابعت: "الحوار التقليدي اللي عمره ما بيبقى قديم ولا عمره بيكون "تقيل".. باحتياجهم لبعض اللي ممكن حتى ما يتقالش بصوت عالي ، بس بمجرد نظرة عين ، أو كلمة ليها معنى !! بالسن اللي له حكمه .. وبوقفتهم دايما جنب بعض حتي وهما مش قادرين ! بنظرة حنان ساعة المرض .. بطبطبه علي الكتف لحظة الخسارة ! بدمعة نازله من خوف وقلق !".

واختتمت كلامها بقولها: "كل ما سبق هو معني لكلمة "الوليف" !.. كل ما سبق هو معني لأجمل رحلة ممكن يعيشها أتنين مع بعض.. علي نفس الطريق طول الطريق بأحزانه قبل أفراحه ! ويا بخت من له "وليف" ! ربنا يخليكم ليه يا أغلى الناس ، يا أعز الناس ويخليكم لبعض".

بسمة وهبة
عيد ميلاد بسمة وهبة
بسمة وهبة ووالديها
عيد ميلاد بسمة وهبة