جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

أصالة تهدي توأمها أغنية خاصة في عيد ميلادهما الأول

السبت 09 يونية 2012 | 11:20 صباحاً
القاهرة - Gololy
842
أصالة تهدي توأمها أغنية خاصة في عيد ميلادهما الأول

احتفلت المطربة السورية أصالة مع زوجها طارق العريان وعائلتهما يوم الجمعة الماضي، بعيد ميلاد توأمها «آدم وعلي» الأول بشكل مختلف ومميز.

أصالة سجلت أغنية خاصة لهذه المناسبة، وأهدتها لعائلتها، ومن المنتظر أن تطلقها على قناتها الرسمية على موقع الفيديو الشهير يوتيوب خلال أيام.

كلمات الأغنية تقول: «لسه فاكره يوم لقانا ماغابش أبداً عن بالي، يوم ما شوفت حبيبي طارق شوفته راجلي وأبو عيالي، لما عشت معاه لقيتني في جنة ربي إديهالي، حبة حبه وبالمحبة جالنا آدم وعلي».

الأغنية لم تقتصر على زوج المطربة طارق العريان وتوأمهما فقط، وإنما جمعت فيها أطفالها من زوجها الأول، أخواتها، ووالدتها ووالدها على النحو التالي: «أول عيد ميلاد ليهم، والحبايب حواليهم، يا رب تبارك فيهم كل ولادي وجوزي الغالي، حبايب قلبي وعيني، عايشالهم كل سنيني، من غيرهم ماقدرش أعيش لحظة في عمري ولا يحلالي، ربي يحفظ ليه أمي هيه روحي وحياتي، اللي ربتلي ولادي ورتبتلي خطواتي، ربنا يرحم ليه أبويا اللي روحه في نغماتي، اللي عملني وربي في قلبي لاخواتي، ربي يخليهم ليه، ويفضلوا جنبي وحواليه، ربنا يبارك للوجي وشام ضي عينيه، حبايب روحي وقلبي، عايشالهم كل سنيني، من غيرهم ماقدرش أعيش لحظة في عمري ولا يحلالي».

اولاد اصالة
اصالة نصري