جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

منى عراقي تكشف سرا خطيرا عن حياتها.. وجمهورها يتشكك.. شاهد

الثلاثاء 02 اغسطس 2016 | 12:03 مساءً
القاهرة - Gololy
4494
منى عراقي تكشف سرا خطيرا عن حياتها.. وجمهورها يتشكك.. شاهد

كشفت الإعلامية المصرية منى عراقي سرا خطيرا جدا عن حياتها، حيث أكدت أنها تم خطفها وهي صغيرة من أهلها وعاشت طول عمرها في دار أيتام.

منى نشرت صورة التقطت لها في نفس اليوم الذي تم العثور عليها فيه ملقاة في محطة قطار ميت غمر، وكانت طفلة لم تتعدى العامين، وقالت: «الصورة دي وانا عمري سنتين من داخل قسم ميت غمر من 23 سنه.. كنت بنفس اللبس ونفس التسريحه اللي في الصورة دي لما ناس لقوني على محطة قطار ميت غمر وسلموني لدار رعاية الايتام وبعدها الدار سلمتني للقسم واتعمل محضر واتصورت الصورة اللي انتوا شايفنها دي».

وأضافت: «اتسجل في محضر العثور بالقسم وقتها لبسي ده وان سني التقديري سنتين وكمان اختطاف بغرض السرقة وده كان بسبب الجروح اللي كانت في ايدي مكان الاسورة الدهب اللي كنت لابساها وان اللى خطفني اخدها من ايدي ورماني في المحطة ومشي.. عشت حياتي كلها في الدار لحد لما اتخرجت من كلية تربية وبعدها ربنا كرمني واتجوزت وعمري دلوقتي حوالي 25 سنه».

وكشفت عن أمنيتها في العثور على أهلها، حيث قالت، على حسابها الخاص على موقع «الفيس بوك»: «املي في ربنا كبير.. يااااه يا امي ... يااارب ربنا يكرمني واشوفك.. بقول لاخواتي واهلي كلهم ان شاء الله هتعرفوني من صورتي لانها في نفس يوم العثور عليه ... المهم ربنا يكرمني وتوصل صورتي لحد منكم ويشوفها باذن الله».

جمهور الإعلامية المصرية تشكك في روايتها، خاصة أنها تبدو أكبر كثيرا من أن تكون لديها 25 عاما فقط، وتكهنوا أنها تعرض حالة إنسانية على صفحتها دون أن توضح ذلك.