جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

أحمد العوضي يكشف حقيقة صور خطوبته.. ويهاجم منتقديه.. شاهد

الثلاثاء 08 يناير 2019 | 03:32 صباحاً
القاهرة - Gololy
1287
أحمد العوضي يكشف حقيقة صور خطوبته.. ويهاجم منتقديه.. شاهد

تداول نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي بشكل مكثف صور للفنان المصري أحمد العوضي أثناء احتفاله بخطوبته على فتاة من خارج الوسط الفني، وهو ما صدم معجباته وتسائلن عن صحة هذه الصور.

العوضي خرج عن صمته ليكشف صحة هذه الصور، بتأكيده أن هذه الصور تعود لأكثر من عام ونصف، حيث قال: "طيب مبدئيا كده صور الخطوبه اللي غرقت فيس بوك امبارح دي من سنه ونص .. تاني حاجه انا كنت خاطب وزي أى علاقة فى الدنيا قسمه ونصيب".

وأضاف، على حسابه الخاص على موقع "الفيس بوك": "تالت حاجة أنا كنت خاطب واحدة لو قعدت اقول عملت ايه عشانى من هنا لسنين قدام مش هيكفى فهي وأهلها يفضلوا دايما علي راسى".

وفتح النار على منتقدي فستان خطيبته السابقة، بقوله: "رابع حاجة كل الرجاله اللي اتكلموا فى حقى كلمة حلوة أو حتى انتقدوني لشخصى على راسى ... الناس اللى احلوت بقي واتكلموا  في فستان خطوبه مقفول من فوق (وكانو متخيلين اني هلبسها عباية) ونظروا علي بنت محترمه عشان يضربوا فييا انا .. فأنت لو كان ابوك تعب شويه علي انه يعلمك ان الحريم خط احمر وانك لما تحب تضرب في راجل بيبقى منك ليه .. لو كان علمك كده كان زمانك فاهم في الاصول".

وأضاف: "فانسى بقي اني ممثل والكلام ده لا انا في الاول والآخر منكم يعنى وارد تقابلنى فى أى مكان انا مش عايش فى النمسا، فاعمل حساب انك خضت في سيرة ناس مني ..  واسترجل كده وسيبك من جو حرفين هتكتبهم وقلبك ميت عشان ساعة الجد الموضوع بيختلف .. محروق من حاجه اسأل انا بروح فين وتعالي قولي انت وانت وانت وانت عاادي بس هتعمل فيها جلنديزر علي فيس بوك".

وكان أحمد العوضي قد احتفل بخطوبته في شهر يوليو عام 2017 على فتاة خارج الوسط الفني اسمها رنا الرشيدي، إلا أنهما انفصلا بعد عدة أشهر.

احمد العوضي
احمد العوضي
احمد العوضي
احمد العوضي