جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

شذى تنعى والدة المنتج محمد حامد

السبت 27 يونية 2020 | 08:56 مساءً
القاهرة - Gololy
1103
شذى

نعت المطربة المصرية شذى والدة المنتج محمد حامد التي رحلت عن عالمنا مساء اليوم السبت 27 يونيو.

شذى، قالت في تدوينة لها عبر صفحتها الشخصية بموقع «إنستجرام»: «البقاء والدوام لله والدة أخويا وصديقي ومنتجي محمد حامد في ذمه الله».

وأضافت: «اللهم ارحم روحًا صعدت إليك ولم يعد بيننا وبينها إلا الدعاء.. فضلا وليس أمرا الدعاء لها وقراءة الفاتحة لروحها».

وحصدت التدوينة على العديد من التعليقات التي واستها في وفاة منتج أعمالها وتمنت لها الرحمة.

شذى

من ناحية أخرى كشفت شذى مؤخرًا عن العديد من اسرارها الخاصة ومستواها المادي، بعد دعوتها للمواطنين بالإلتزام في منازلهم حرصًا عليهم من انتقال فيروس كورونا وذلك قبل قرار رفع الحظر قائلة: "مستوايا الاجتماعي كويس بعيدا عن الشغل خالص.. تقريبا مبكسبش من شغلي حاجة فظيعة.. بيتي إيجار عندي التزامات ومصاريف فا إحنا لما بنقول اقعدوا في البيت فا إحنا معاكم على فكرة.. أنتم مش هتقعدوا في البيت وإحنا هننطلق .. علشان خاطر الوباء ده مينتشرش.. فبلاش بقا موضوع ومين هيصرف ومين هيعمل.. ربك اللي بيرزقني وبيرزقك وبيرزق اللي مش لاقي شغل.. وأصلا اللي هينزل يشتغل هيشتغل فين ما هو مش هيلاقي حد يشتغل معاه أو عنده لأن الناس المفروض تقفل ع بعضها".

وأضافت: "بوجه كلامي للناس اللي بتكتب تعليقات مستفزة بلاش حكاية وانتوا مش حاسين بالناس لأن إحنا بنشتغل باليوم برضو على فكرة، إحنا لو معندناش حفلة النهاردة ولا فرح بكرا ولا مسلسل ولا فيلم ولا تصوير إحنا مش هنلاقي ناكل فا إحنا زينا زي الأرزقي اللي بيشتغل باليومية".