جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالفيديو.. أول تعليق لبسمة بوسيل على رسالة تامر حسني لها: أحصل على كل ما أريد

الاثنين 16 نوفمبر 2020 | 03:12 مساءً
سارة إبراهيم
1710
تامر حسني وبسمة بوسيل

في أول تعليق للفنانة المغربية المعتزلة بسمة بوسيل على رسالة زوجها الفنان تامر حسني لها، الذي أعلن من خلالها حبه لها، ووصفها بالمتهورة، قامت بنشر مقطع فيديو من حديقة منزلها،على نغمات مقطع من أغنية " just like magic" للمطربة أريانا جراندي.

ويقول مقطع الأغنية، الذي نشرته بسمة على خاصية "ستوري" بموقع "انستجرام": " أنني أحصل على كل ما أريد، لأنني أجذبه نحوي، وأنظر إلى هاتفي، لكنني لا أهتم، وأقرأ كتابا"، وتوقع المتابعين أنها توجه كلام الأغنية لزوجها الفنان تامر حسني.

وكان الفنان المصري تامر حسني قد وجه رسالة عتاب لزوجته بسمة بوسيل، بعد إعلانها انفصالهما على مواقع التواصل الاجتماعي.

تامر قال في رسالته لزوجته، على خاصية "ستوري" بموقع "انستجرام": "بسمة حبيبتي.. للأسف انتي مافكرتيش كويس.. وسلمتي ودانك لشر السوشيال ميديا عشان كام تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني وحبيتيني بيها".

وأضاف: "إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة، المهم أنا مش هزعل منك، ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبتي وأم أولادي، أنا ضهرك وسندك مهما حصل".

وتابع: طبس اللي عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير، ليه لما أي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميديا، طب حتى يكلمه الأول، إيه علاقة الناس بمشكلة شخصية بين اتنين ممكن تتحل بالتليفوز أو بزيارة رحيمة ما بيهم، وياريتها مشكلة أصلا".

وأكمل: "ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا، للاسف انتي عارفة إن في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت، ومش هنخلص منهم، بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم، مع أنك ماكونتيش كدا".

تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل

وتابع: "ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لأولادنا بكل خير.. وفعلا أنا بشكل كل الناس والفنانين اللي سعوا في الخير لينا، وانا واثق إنك دلوقتي زعلانة إنك كتبتي كدا، هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب إن الإنسان يغلط، ويتعلم وأنا ياما علمتك ولسة هعلمك".

وأكمل: "كان نفسي الكلام ده يكون بيننا لكن أنتي اشركتي الجمهور الكريم فكان لازم أرد هنا، بيننا حب غالي وحياة كريمة واولادنا وبيتنا أغلى ما فيهم، ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب.. متهورة بس بحبك".

تامر حسني وزوجته بسمة بوسيل