جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالصور والفيديو.. رنا سماحة تقطع شهر العسل وتتألق بفستان زفاف في حفل "دير جيست": ملحقتش ألبسه في الفرح

السبت 19 ديسمبر 2020 | 11:31 صباحاً
سارة إبراهيم
1245
رنا سماحة

قطعت الفنانة المصرية الشابة رنا سماحة شهر العسل الخاص بها، وحضرت برفقة زوجها الفنان سامر أبو طالب حفل توزيع جوائز "دير جيست"، لتسلم جائزتها.

رنا سماحة

رنا سماحة تألقت في الحفل بفستان زفاف أبيض طويل منفوش من أسفل، وجمعت شعرها لأعلى في كعكة كبيرة، وأسدلت خصلتين على جانبي وجهها، وتزينت بمكياج كثيف.

رنا سماحة

الفنانة المصرية نشرت مقطع فيديو لها، أثناء تسلمها الجائزة، على حسابها الخاص على موقع "انستجرام"، بقولها: "الجايزه إلي أجلت عشانها الhoney moon بتاعي.. الجايزه الي فخوره اني باخدها بعد أول ألبوماتي الي طلع بعد تعب ومجهود كبير".

وأضافت: "الجايزه دي منكم وعشان كده هي غاليه على قلبي وخصوصاً انها من مهرجان شفاف ونزيه شكراً لثقتكم الغاليه وتصويتكم ليا يا غاليين ((أفضل مطربه شابه في الشرق الاوسط لعام٢٠٢٠)) من @dearguestmagazine".

رنا سماحة

وتابعت: "شكر خاص لوش السعد جوزي وروح قلبي الي دايماً ساندني وف ضهري وداعم ليا بحبك @samerabotaleb.. وطبعاً عايزه ابارك لكل النجوم والمبدعين المكرمين النهارده".

رنا سماحة

واختتمت كلامها، بقولها: "وايوه الفستان ده هو فستان فرحي الي كان مفروض البسه لوك تاني من @jl.couture.. و ملحقتش البسه في الفرح ف لبسته في فرحي التاني النهارده".