جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بعد الطلاق.. مي حلمي تواصل الهجوم على محمد رشاد: لما تكتشفي خيانته شرديله

الاحد 20 ديسمبر 2020 | 09:55 صباحاً
ندى عصام
2908
محمد رشاد ومي حلمي

مازالت المذيعة المصرية مي حلمي، تواصل الهجوم على طليقها المطرب محمد رشاد ، نجم "برنامج أراب آيدول"، بعدما أكدت في مصقطع فيديو منذ أيام إنها تعرضت للغدر والخيانة .

وقالت مي عبر خاصية الـ"ستوري" بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام":"نصيحة مني يا بنات، الطبيعي لما تكتشفي خيانة اللي قدامك شرديله كده كده مش هيطلعك بجناحات وبتطيري".

مي حلمي

وقالت مي، في مقطع فيديو نشرته عبر خاصية الـ"ستوري" بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام":"أنا مذيعة من 5 سنين، لكن من سنتين بالظبط بدأت حياتي تبقى مشاع، من أول ما اتلغى فرحي، وعمري ما اتكلمت أو قلت أسباب وببعد حياتي الشخصية".

وكانت مي حلمي قد كشفت لأول مرة أسباب انفصالها، في مقطع فيديو نشرته عبر خاصية الـ"ستوري" بموقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام":"أنا مذيعة من 5 سنين، لكن من سنتين بالظبط بدأت حياتي تبقى مشاع، من أول ما اتلغى فرحي، وعمري ما اتكلمت أو قلت أسباب وببعد حياتي الشخصية".

وأضافت:"الطلاق تجربة صعبة على أي ست، وميعرفوش أنا اتطلقت ليه، عشان الغدر والخيانة من أقرب الناس ليك".

وتابعت حديثها قائلة:"فيه كتير وقفوا جنبي ومعايا منهم المنتجة سارة الطباخ ، وريهام سعيد".

ووجهت مي رسالة لريهام سعيد قائلة:"أنتي نعمة الصاحبة يا ريهام، كنتي في ضهري من يوم الفرح تكلميني تطمني عليا، معملتش أي حاجة غير أنها وقفت تدافع عن واحدة متعرفهاش غير أنها زميلة بس.. فعلا ستات جدعة ودعموني".

ورد محمد رشاد من جانبه عبر خاصية الـ"ستوري" على "انستجرام":، وكتب:"إن الله حليم ستار، وإذا بليتم فاستتروا والسكوت مش ضعف ولكن اتقي شر الحليم إذا غضب".