جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالفيديو.. بعد خلافهما وتبادل التصريحات المسيئة.. جلسة صلح تجمع عمر كمال وحمو بيكا

الاربعاء 30 ديسمبر 2020 | 12:42 مساءً
سارة إبراهيم
548
حمو بيكا وعمر كمال

بعد وقوع خلاف شديد بينهما وتبادل التصريحات المسيئة خلال الفترة الماضية، جمعت جلسة صلح بين مطربي المهرجانات عمر كمال وحمو بيكا.

عمر كمال نشر مقطع فيديو لجلسة الصلح التي جمعته بحمو بيكا، على حسابه الخاص على موقع "انستجرام"، وقد ظهر كمال وهو يمازح بيكا ويسخر من طريقته ويتبادلان المشاكسات.

حيث قال عمر كمال لحمو بيكا: "خليك كلاس شوية وظبط طريقتك فى الكلام"، ليرد بيكا عليه بقوله: "انت تعرف ايه عن الكلاس".

وكان مطرب المهرجانات حمو بيكا قد هاجم عمر كمال، ونشر صورة له تحمل علامة "x"، وعلق عليها عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك":"ياريت محدش يكلمنى في شغل على الشخصية دى، عشان أنا كنت بحبها، والشخصية دى بتتهرب من شغلى اللى خلانى اتفق عليه، والإثبات بعد الصورة دى هنزل فيديو".

عمر كمال خرج عن صمته ليرد على هجوم حمو بيكا، وكشف تفاصيل الخلاف بينهما، قائلا: " اللي بيتكلم عليا ده أول ما بينزل القاهرة بيجي على شقتى وواكلين عيش وملح مع بعض، اللي حصل إن وأنا قاعد عند الحلاق بتاعي ومعايا حمو فوجئت إنه جايب واحد صاحب سنتر بتاع فساتين وعايزنا نعمله إعلان من غير ما ياخد إذنى، وأنا اتحرجت أرفض قدام الراجل، بس أنا مش عايز اعمل مهرجان لبوتيك فساتين أفراح، أنا عايز اعمل فن كويس زى بنت الجيران وعود البطل وكل مهرجاناتى، وحتى بعد الاتفاق ولا سألنى تاخد كام، على عكس ما بعمل معاه في أى فرح حد بيطلبه فيه".