جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

شاهد.. سالي عبدالسلام تكشف تطورات حالتها الصحية: الدعاء يغير الأقدار

الخميس 11 فبراير 2021 | 10:48 صباحاً
سارة إبراهيم
1029
سالي عبدالسلام

بعد الأزمة النفسية التي تعرضت لها مؤخرا بسبب إلغاء زفافها فجأة، كشفت الإعلامية المصرية سالي عبدالسلام عن معاناتها من مرض بعينيها، حيث ظهرت لها عدد من "الدمامل" بجفنها.

سالي عبدالسلام كشفت تطورات حالتها الصحية، بقولها: "الدعاء يغير الأقدار وانتوا فعلاً رزقى ..اتنين قلوا وفاضل اتنين يا رب ..الوجع اكنه دبابيس فى العين و حد حاطت صباعه على عينى كذا يوم ورا بعض وبنام بالعافية ومضادات حيوية وهدة حيل..سبحانك!".

وأضافت: "يا رب نقدر نشتغل يا رب .. الفرج و الصحة والرزق من عندك يا رب .. الحمدلله الحمدلله الحمدلل ..#اللهم_بارك ربنا يسعدكم و يجعلكم رزقى دايماً بشكركم و لكم اضعاف ما دعيتم يا رب".

وكانت الإعلامية سالي عبدالسلام قد نشرت من قبل صورة لجفنها، على حسابها الخاص على موقع "انستجرام"، وعلقت قائلة: "زى ما اتفقنا هنزل الحلو والوحش وقرار فى حياتى خلاص عشان مش هاخد السوشيال ميديا فى الحلو بس!!".

وأضافت: "لأول مرة فى حياتى اوقف تصوير بسبب ٣ دمامل فى عينى مش عارفة افتح عينى منهم بعد ما جيت و قاوحت وقلت هصور ونجرب! مقدرتش اكمل!!!".

وتابعت: "سبحانه! الحمدلله فى كل ضراء و سراء يا الله ... الحمدلله .. رضا! معرفش هتخف فى قد ايه! هتحتاج اى تدخل غير العلاج ولا لا! هنرجع فى قد ايه! معرفش بس الحمدلله.. ادعولى ..انا بدعى لأى حد يأمنى ادعيله".