جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

شقيق ياسمين عبدالعزيز : أتمنى نرجع نقفل علي نفسنا تاني زي زمان

الاثنين 21 يونية 2021 | 11:40 صباحاً
سارة إبراهيم
1693
وائل عبدالعزيز

علق الفنان وائل عبدالعزيز على المشادة الكلامية على مواقع التواصل الاجتماعي بين شقيقته الفنانة ياسمين عبدالعزيز والإعلامية بوسي شلبي، بعدما استضافت الاخيرة الفنانة ريهام حجاج، والتي تزوجت طليق ياسمين رجل الأعمال محمد حلاوة.

وائل عبدالعزيز كتب، على حسابه الخاص على موقع "انستجرام": "ياسمين نجمه كبيره والوحيده في جيلها الي ليها شباك تذاكر في سينمات الوطن العربي والاعلي اجرا وده شيء يعلمه جيدا سوق الدراما والسينما في انحاء الوطن العربي .. افلامها ومسلسلاتها محترمه بيدخلها وبيشوفها كل العائلات باطفالهم مش هتلاقي كلام جارح للمشاهد وبتراعي ربنا في الي بتقدمه للناس .. وانا اظن انها سعيده في حياتها وفي قرارتها مؤخرا".

وأضاف: "واظن ان الطرف الثاني سعيد بردوا في حياتهم علي حسب ما نشر في الفيديو الأخير .. واخيرا اتمني ان كل الاطراف يركزوا في حياتهم وشغلهم بعيدا عن المهاترات الي مالهاش اي لازمه لان هيظهر ناس كتيره عايزه تاكل عيش من ورا الحواديت والحوارات ونعمل حساب ان في أطفال".

واختتم كلامه، بقوله: "واتمني نرجع نقفل علي نفسينا تاني زاي زمان ونبقي مبنعملش حاجه غير شغلنا ونفرح بنجاحاتنا والباقي من عمرنا نعيشه بسعاده وسلام ❤✌ولما نيجي نرد هيبقي بشغلنا وبالارقام فقط .. وربنا يوفق ويهدي الجميع".