جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

بالفيديو.. أحمد زاهر يلتقي بزياد برجي في دبي: كان عنده تسمم ونزل يستقبلني.. والأخير يرد

الاحد 16 أكتوبر 2022 | 04:17 مساءً
سارة إبراهيم
1128
احمد زاهر

نشر الفنان المصري أحمد زاهر مقطع فيديو يرصد لحظة لقائه بالفنان زياد برجي في دبي، لافتا إلى أن زياد برجي كان مصابا بالتسمم وقتها.

أحمد زاهر كتب، على حسابه الخاص على موقع "انستجرام": "مش عارف ابدا الكلام ازاي عن زياد برجي … امبارح حضرت حفلته في #دبي طبعا ولع الدنيا و حب الناس اللي كانت جايه الحفله كان غير طبيعي ما شاء الله المهم خلص و روح و عرفت بعديها انه كان عنده تسمم و كان تعبان جدا و مع ذلك صمم انه يغني و كسر الدنيا و محدش حس انه كان تعبان".

وأضاف: "فكلمته اتطمن عليه و رحت عشان اشوفه نزل و استقبلتي من مدخل الاوتيل تحت رغم انه تعبان و انا اللي جاي اتطمن عليه … في انسان محترم كده ؟؟؟ بجد انا اتشرفت بمعرفه الانسان المحترم الخلوق ده و الحركه دي عمري ما هانساها ده غير استقباله و احترامه و قعدته اللي زي العسل و حسن الضيافه و حسيت فجأه اني اعرفه من سنين حسيت اننا شبه بعض من جوانا".

وتابع: "ليله واحده كانت سبب في صداقه ان شاء الله هاتدوم العمر كله حبيبي يا زيزو ❤️❤️❤️❤️ @ziadbourji واتشرفت بمعرفه المخرج #سيف_الشيخ_نجيب و المنتج #شادي_الدالي وفعلا الطيور علي اشكالها تقع #زياد_برجي واخيرا شكرا #مايا_بركات انك عرفتيني علي زيزو".

زياد برجي رد على كلام أحمد زاهر، بقوله: "صراحة الواحد ما بيعرف شو بدو يقول قدام هذه الجرعة الكبيرة من الحب واللياقة والإحترام من نجم بهذا المستوى مجرد إني عملت أقل شي ممكن ينعمل مع حدا مثله وبأخلاقه، فما طلع معي غير قلك الحمدلله إنه في ناس هيك متلك موجودين بيحسسونا إنه الدنيا لسه بألف خير. بحبك كتير و شكراً كتير وإنشالله كون بستاهل هيدا الكلام الحلو وكون عند حسن ظنك يا أخوي وصديقي ويا نجم النجوم يا أحمد زاهر ❤️".