جولولي

اشترك في خدمة الاشعارات لمتابعة آخر الاخبار المحلية و العالمية فور وقوعها.

أسما إبراهيم ترد على هجوم منة شلبي: مش مقصود اللي بتحاولي توصليه

الخميس 13 ابريل 2023 | 03:01 مساءً
سارة إبراهيم
1256
اسما ابراهيم

ردت الإعلامية أسما ابراهيم على هجوم الفنانة منة شلبي بعد سؤال ريهام عبد الغفور في حلقتها ببرنامج "حبر سري" عن أن منة شلبي سبقتها بخطوات كبيرة .

وكان السؤال لريهام عبدالغفور كالتالي : "تقري وتعترفي إن منة شلبي سبقتك بخطوات كتير أوي"، وردت ريهام "اعترف جدا .. منة شلبي دي حبيبة قلبي، أنا من أشد المعجبين بيها وأنا بحبها وبحترمها جدا فنيا وإنسانيا وبحترم التطور اللي حصلها على كل المستويات وبتمنالها كل التوفيق في مسلسلها".

وعلقت منة شلبي على السؤال كاتبة: "عيب اوي الاسئله اللي من النوع ده حقيقي عيب ريهام فنانه كبيره جدا و احنا مش ف سباق احنا كلنا بنكمل بعض مش بننافس بعض! عيب".

وردت أسما إبراهيم علي منة شلبي علي تويتر، قائلة: "بعيدا عن الطريقة والعيب واللي مش عيب في السؤال الموجه للجميلة ريهام عبد الغفور ، ما كانش مقصود التقليل من المبدعة ريهام عبد الغفور بالسؤال ده خصوصا أنها محققة نجاح كبير شايفينه ولامسينه، الغرض من السؤال ما كانش خبيث قد ما هو إشادة بتاريخ منة شلبي وتحفيز ريهام عبد الغفور للاستمرار في صعودها ونجوميتها اللي اتأخرت لأسباب ملهاش علاقة بروعة اداءها ولا بموهبتها الكبيرة، وبأكد أن كل التقدير والاحترام لريهام عبد الغفور وان مش مقصود تماما اللي وصلك او اللي بتحاولي توصليه من ردك".